Sokszor, sokféleképpen bemutattunk már karórákat a blogon, most azonban egy merőben más témakörből közelítjük meg a férfiak és nők számára is oly népszerű ékszereket. Most ugyanis reklámokat mutatunk nektek, méghozzá hetet! Szerintünk ezek különlegesek és érdekesek, ezért bátran ajánljuk a megtekintésüket:
1. Nézd, mit tennének meg az emberek egy Hublotért
2010 őszén ismeretlenek rátámadtak az F1 akkori királyára, Bernie Ecclestone-ra és ellopták tőle a több, mint 25 ezer dollárt érő óráját, a Hublot F1 King Power-t. Az incindens során Ecclestone megsérült, hiszen a tettesek alaposan helybenhagyták, így zúzódások és véraláfutások voltak az arcán. Meglepő, de az F1 királya nem elbújt, hanem azonnal egy új reklám arca lett, méghozzá azzal a céllal, hogy megmutassák, az emberek mit meg nem tesznek egy Hublotért. Nem akármilyen reklám lett, az biztos!
2. Vízben jön a vízálló óra
Hogyan mutathatnánk be egyszerűen, hogy az óráink tényleg vízállóak? Valahogy így kezdődhetett a Festina Profundo 6692 órák csomagolásának tervezése. A végeredmény egyszerű, mégis ütős lett: úgy mutatják be az óra vízállóságát, hogy az óra eleve egy zacskó vízben érkezik, vagyis a vásárló a saját szemével is meggyőződhet arról, hogy az újdonság bírja a vizet.
3. Azok az apró részletek…
A darts-nál minden apró mozdulat számít, hiszen ha az ember nem koncentrál eléggé, könnyen rossz helyre kerülhet a nyíl. Legalább ennyire fontos, hogy a karóra mechanikája is precízen készüljön el. Az IWC-nél ezt a két gondolatot fűzték össze egy látványos reklámmá.
4. Egy Patek Philippe óra sohasem lesz a tied
Nos, nem mondhatnánk, hogy Charlie Sheen a színészek mintapéldánya, hiszen drog-, alkohol-, és szexproblémái, majd később az AIDS betegséggel kapcsolatos hírei bejárták a világsajtót. Az viszont biztos, hogy lesz mit a gyermekeire hagynia, így többek között az általa viselt Patek Philippe órák is a a csemetéknél kötnek majd ki. A gyártó szerint ezzel semmi gond sincs, sőt, Sheen sem azért hordja, mert az övé, hanem épp ellenkezőleg: megőrzésre az utókornak. Mondjuk a szolid csík az óra alatt azért kicsit erős!
5. Ha a víz alatt kellene dolgoznod
Ha úgy alakult az életed, hogy a melót a víz alatt végzed, aligha érheted be egy gagyi órával, hiszen az nem bírná sokáig a strapát. Bezzeg a Rolex Submariner, azzal nem lesz ilyen gond! Ezt az üzenetet igyekeztek látványosan papírra vinni a Rolex által megbízott marketingesek, ami lássuk be, sikerült! Az 1960-as években futott kampány nagy sikert aratott, a mai napig gyakran emlegetik.
6. “Úgy döntöttünk, hogy eljutunk a Holdra”
A fenti idézetet John F. Kennedy mondta el az 1961. május 25-i kongresszusi beszédében. Mindez sikerült is, hiszen 1969. július 20-án Neil Armstrong és Edwin “Buzz” Aldrin is sikeresen kilépett a hold felszínére. Az Omega szempontjából persze ez nem lenne annyira különleges, azonban a cég szállította az Apollo-11 csapat karóráit. Mivel azonban Armstrong nem viselte a kronográfot, ezért csak a másodikként kilépő Aldrin csuklóján jutott ki először karóra a világűrbe. Az ennek fényében már csak természetes, hogy az Omega felhasználta ezt a nem mindennapi eseményt a reklámkampánya során.
7. Utazás közben is felpróbálhatod az IWC újdonságát
Nincs időd az órákkal foglalkozni? Semmi gond, az IWC-nek van egy megoldása erre! Még 2009-ben készítettek egy ügyes köztéri reklámot, a vállalat Big Pilot karóráinak méretpontos mását ugyanis a reptéri buszokon lévő kapaszkodókon helyezték el. Az angliai kampány zsenialitása, hogy olyan helyen mutatja meg a cég legújabb óráját, ahol senki nem számít rá. Pedig, ha végiggondoljuk, milyen okos ötlet az unalmas utazást egy kis óra nézegetéssel feldobni!
Tetszett a cikk? Lájkolj minket Facebookon!
Szeretnél még többet olvasni tőlünk? Iratkozz fel hírlevelünkre!