5 klasszikus órás reklám, amit érdemes megnézned!

2017. október 22. 22:39 - Phone Fanatics

Nem is olyan régen mutattunk be nektek 7 igazán emlékezetes órás reklámot. Mivel az írás nagy sikert aratott, úgy döntöttünk, folytatjuk. Ezúttal 5 klasszikus, ámde a reklámszakma által szintén jónak tartott hirdetést nézhetsz meg:

IWC - Egyenlőség

watch-equality-small-90426_1.jpg

Manapság rendkívül fontos szerepet kap a nemek közti egyenlőség, hiszen a világ számtalan pontján folyamatosan hátrányba kerülnek a hölgyek. Van azonban egy terület, ahol az IWC szerint nincs szükség ilyesmire, ez pedig az óráké. Nyilvánvaló, hogy az üzenet lényege, hogy itt nincs szükség egyenlőségre, a férfiaknak férfias, a nőknek pedig nőies órákra van szüksége. Akárhogy is, azért maga a plakát nagyot ütött, amikor 2000-ben megjelent.

Swatch - Világvége

swatch-2-95.jpg

“Hamarosan jön a világvége” - olvasható a Swatch reklámjában lévő táblán. Az üzenet itt is közérthető: ha már hamarosan mindennek vége, legalább tudd a pontos időt. Ehhez pedig jól jön egy fekete Swatch - fekete humor, mondhatjuk.

Rolex - Kitartás

2148497359bfcf1707820485510f8c90--the-time-tunnel-great-ads_2.jpg

A versenyek világában rendkívül fontos a gyorsaság, de még fontosabb az, hogy az ember és a technika is bírja a strapát. Ez utóbbi ugyanúgy igaz az órákra is, különösképp, ha az illető hosszú távra tervez a frissen vásárolt, méregdrága szerzeményével. Ezt erősíti a Rolex reklámja, amelyben azt az üzenetet közvetítik, hogy egy Rolex órával hosszú ideig elégedettek lehetünk.

Omega - Búvár

20090415-164333_1.jpg

Ti is emlékeztek a Chokito reklámokra? A “ronda és finom” egész Magyarországon átment, szinte nincs olyan ember, akinek ne maradt volna meg a hangzatos üzenet. Nos, ha nem is ennyire konkrétan, de ugyanerre utalt az Omega is, amikor a Seamasters 600-as reklámkampányát készítették. Bár az óra szépnek nem mondható, elképesztően strapabíró, így még a legmélyebb merülések során is használható. Vagyis, ha kívül nem is szemkápráztató, de a benne lévő technológia és mérnöki precizitás nagyon széppé teszi!

Bulova - Tanú

l-gxhwaz4n8unsap.jpg

Amikor az embert tanúnak választja egy ismerőse, az fontos siker. Egy barátságot, mély köteléket jelez, hiszen az illető élete legfontosabb napján is számít ránk. A Bulova szerint legalább ekkora öröm, ha lesz egy Bulova óránk is. Nem épp a Bulova szerénységét jelzi a reklám, az egyszer biztos!

Tetszett a cikk? Lájkolj minket Facebookon!

Szeretnél még többet olvasni tőlünk? Iratkozz fel hírlevelünkre!

Szólj hozzá!
Címkék: reklám óra

A bejegyzés trackback címe:

https://watchandfashion.blog.hu/api/trackback/id/tr2813052654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.